Четвер, 27.02.2020, 20:03Вітаю Вас Гость | RSS
Малинівський ЗНВК "Школа-сад"
Меню сайту
  • Головна сторінка
  • Історія школи
  • Історія села
  • Бібліотека
  • Малинівські новини
  • Малинівка ТV
  • Галерея випускників
  • Фотоальбом
  • Зв'язок з адміністрацією
  •  

    Категорії каталога
    Розклад уроків [3]
    Обої на робочий стіл [6]
    Все для вчителя [34]
    Корисні програми [6]
    Все корисне для Вашого ПК
    Наше опитування
    Внаслідок чого Ви почали палити?
    Всього відповідей: 255
    Міні-чат

    Каталог файлов


    Головна » Файли » Все для вчителя

    Критерії для виявлення обдарованості дитини.
    [ ] 29.04.2009, 12:11

    КРИТЕРІЇ ДЛЯ ВИЯВЛЕННЯ ОБДАРОВАНОСТІ ДИТИНИ

    Отже, якщо у Вашому класі є дитина, що:
    - швидко схоплює суть питання; має великий запас знань загального
    характеру;
    - охоче вчиться;
    - процес її навчання йде швидкими темпами;
    - свою роботу виконує самостійно;
    - надає перевагу індивідуальним видам діяльності;
    - із задоволенням займається різними видами творчої діяльності;
    - значно випереджає однолітків за кількістю умінь і навичок і загальним розвитком,

    радійте, у
    Вашому класі вчиться дитина з високим рівнем загальних здібностей.


        Якщо Ви помітили, що ваш учень:
    - виявляє явні задатки лідера, намагається бути керівником;
    - відрізняється широтою і різнобічністю інтересів;
    - o може мислити абстрактно, ставить собі завдання і після ретельного аналізу шукає шляхи його рішення;
    - мислить творчо;
    - пропонує нові ідеї і нестандартні варіанти рішень,
    Вам пощастило і у Вас з'явилась "права рука", помічник, організатор, натхненник. Ваша задача - отримати кредит довіри. За умілої організації навчально-виховного процесу ви виховаєте майбутнього президента!


         А якщо Ваш учень:
    - вразливий і артистичний, також дуже діяльний і енергійний;
    - прагне практично реалізувати свої плани, ідеї, проекти;
    - володіє в досконалості для свого віку технікою гри на музичних інструментах;
    - відмінно малює;
    - має артистичні схильності;
    - добре володіє мовою;
    - має великий словниковий запас, правильно будує фрази, швидко і виразно читає,
    у
    Вашому класі вчиться майбутній учитель, актор, композитор чи інша знаменитість у мистецтві.


    У Вашому в класі є учень, що:
    - багато читає не з примусу;
    - може довго і зосереджено працювати над вирішенням якої-небудь цікавої проблеми;
    - швидко вирішує математичні задачі;
    - намагається швидко схопити суть питання і зробити загальні висновки;
    - прагне впорядкувати слова, числа і т.д., звести їх у єдину систему;
    - при відповіді на запитання враховує ступінь його важливості;
    - має гнучке мислення;
    - виявляє цікавість до техніки і не властиві для його віку навички й уміння при конструюванні,
      це означає, що у дитини високий інтелектуальний потенціал, у неї високий рівень розумової працездатності.


            Ви звернули увагу на те, що:
    - під час спортивних ігор дитина завжди виходить переможцем;
    - уміє координувати свої рухи;
    - реальні досягнення в спорті значно вищі за рівень її однолітків;
    - яскраво виражені вольові якості;
    - стійко переносить фізичну напругу;
           Ваш учень має високий рівень спортивних здібностей.


           Якщо дитина:
    - чимось глибоко зацікавившись, намагається зрозуміти суть питання,    намагається обґрунтувати його, знайти логічне рішення, дати розумну відповідь;
    - має "критичну жилку";
    - виявляє здатність до вдосконалювання;
    - може розумно висловитися з широкого кола питань,

        перед Вами обдарована дитина і їй потрібна Ваша підтримка!



     
    Малинівський  ЗНВК "Школа-сад"  І-ІІІ ступенів.

    Категорія: Все для вчителя | Додав: malina
    Переглядів: 1323 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 5.0/4 |
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Форма входу
    Пошук
    Друзі сайту
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0