Вівторок, 25.02.2020, 15:20Вітаю Вас Гость | RSS
Малинівський ЗНВК "Школа-сад"
Меню сайту
  • Головна сторінка
  • Історія школи
  • Історія села
  • Бібліотека
  • Малинівські новини
  • Малинівка ТV
  • Галерея випускників
  • Фотоальбом
  • Зв'язок з адміністрацією
  •  

    Категорії каталога
    Мои статьи [164]
    Наше опитування
    Внаслідок чого Ви почали палити?
    Всього відповідей: 255
    Міні-чат

    Каталог статей


    Головна » Статті » Мои статьи

    Педагогічна рада ЗНВК

    Однією  з  форм  науково-методичної  роботи  й  управління  навчальним  закладом на демократичних  засадах  є  педрада.

               















    Педрада  сьогодні  -  це  колективний  орган,  покликаний  керувати  життям  навчального  закладу,  а  головним   завданням  є  створення  дружного  працездатного  педагогічного  колективу,  у  якому  кожен  відчув  би  себе  відповідальним  не  тільки  за  доручену  йому  справу,  а  й  за  діяльність  навчального  закладу в  цілому.

                Сьогодні  педрада  має  бути  лабораторією  педагогічної  майстерності,  поєднуючи  традиційні  та нові  форми  проведення.

                20.01.2011р.  в  нашому ЗНВК  відбулася  педрада  на  тему «Взаємодія  школи  і  сім’ї  у  вихованні  особистості».

                Форма  проведення:  «педагогічна  сесія».

                Мета:  проаналізувати  основні  компоненти  й  елементи  виховної  системи  у  взаємодії  школи  і  сім’ї;  визначити  роль  класного  керівника  в  згуртуванні  й  розвитку  класного  колективу.

                Педагогічну  раду  розпочали  незвичайно :  вправою  для  створення  позитивного  настрою,  і  вияснили  з  яким  настроєм  колеги  прийшли  на  педраду,  чи  мають  бажання  спілкуватися  та  співпрацювати  один  з  одним,

                Колеги  працювали  в  групах:  яких  було  4.  Кожна  група  мала  своє  домашнє  завдання:

    1 група  - «Виховна  система класу,  її компоненти  й  елементи»  (метод  «коло  ідей»)

    2 група  -  «Роль  класного  керівника у  згуртуванні  дитячого  колективу» ( метод «суд  від  свого імені»);

    3  група – «Взаємодія  школи,  позашкільних  організацій  у  роботі  з  батьками  учнів»       ( метод  «займи  позицію»). 

    4 група  - «Визначення  формули  успіху  вчителя»

                При  обговоренні  теоретичного  матеріалу  проводилися : 

    -          вправи – ігри

    1  вправа-гра  «Муза  педагогіки»  (намалювати  і  описати  музу  педагогіки)

    2  вправа-гра  ( експромт )  «Букет  для  класного  керівник» ( скомпонувати  квітку-семицвітку  називаючи  при  цьому  особисті  та  професійні  якості  сучасного  класного  керівника;

    -  розв’язання  задач,  у  яких  описувалися  педагогічні  ситуації  ( батьки -  діти  -  вчителі )

    -  створення  проекту  -  проведення  тижня   сім’ї  в  навчальному  закладі.

          Підсумком  педради  стала  формула  успіху  вчителя.

     

    УВ   =   Д ×  І /  ПЯВ  ×  М

    УВ  -  успіх  вчителя

    Д    -  досвід

    І  -  інтелект

    ПЯВ  -  позитивні  якості  вчителя

    М  -  майстерність

     

    Категорія: Мои статьи | Додав: malina (21.01.2011)
    Переглядів: 1367 | Рейтинг: 4.7/3 |
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Форма входу
    Пошук
    Друзі сайту
    Статистика

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0